Ihanan rento ote ohjauksessa. Kaikki tunteet oli sallittuja ja ilmapiiri oli turvallinen.
Kategoria: Psykodraama
Kiitos Lara!
Susta on kehittynyt tosi hyvä, rento ja lämmin ohjaaja.
Ihailen sinun tapaasi ohjata ryhmiä. Olet niin AINA läsnä , valpas ja varma ohjauksessasi sekä valmis muuttaamaan suuntaa, jos havaitset sen tarpeelliseksi. Sulla on kyllä ohjaajan ohjakset varmoissa käsissä, eikä koskaan tule tunne, että olisit yläpuolella tai ulkopuolella vaan osana ryhmää sinäkin, kuitenkin niin että pidät roolisi ohjaajana.
Turvallinen ja hyvä tunnelma koko viikonlopun ajan. Läsnälä on kyllä nimensä ansainnut ja Laran läsnäolo ja intuitiivisuus on lähes vertaansa vailla. Se, että osallistujat olivat ennallaan tuttuja ja suurinta osaa tapaa myös muunlaisen verkostojen kautta, ei millään tavalla häirinnyt ainakaan minua.
Ohjauksesi oli hyvin sensitiivistä ja sen aikana oli turvallista käydä syvällä itsessä ja kaukana omassa historiassaan…keskustelua ryydittivät hienosti toiminnalliset osat.
Viikonloppu oli hyvä ja rauhallinen kokonaisuus, ohjaajana olet, Lara, rauhallinen ja annat tilaa ohjattaville, mutta pidät hienosti punaisen langan kuitenkin kädessäsi ja ohjaat kaikki sitä seuraamaan. Olet läsnä olematta hallitseva.
